خرید از سراسر دنیا


» پیام ستاره شناسی

پیام ستاره شناسی

پیام ستاره شناسی و تاروت روز

ماه در حال نزدیک شدن به سیاره ی نپتون Neptun در زاویه ی ۱۸۰ درجه هست و در نتیجه چیزهایی که ارزش نگهداشتن و اون چیزایی رو که باید رهاشون کنید بر شما آشکار میشن.


از آنجا که امروز ماه، از میان virgo میگذره، فرصتی رو بوجود میاره، که با تغییراتی که اتفاق میفته برای اینکه راههای جدید به سمت جلو رو پیدا کنید هماهنگ بشین. اگر دچار گیجی و نگرانی شدید، همه ی کارها رو قدم به قدم انجام بدین که از پس انجامشون بر بیای.

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت


کارت امروزِ تاروت "3of Pentacles" هم راجع به همکاری و کار کردن در کنار هم در جهت رسیدن به خواسته ها و اهدافتون هست. و همینطور از ارزش دادن به رابطه هاتون و عمیقتر شدن بیشتر در اونها سخن میگه، چه رابطه های اقتصادی، یا رابطه های عشقی و یا دوستی باشن. در کل، انرژیهای امروز شما رو حمایت میکنه تا روی چیزهایی که در حیطه ی کنترل دارین متمرکز باشین تا چیزهایی که ورای قدرت شما برای تغییر دادنشون هست. به کارهاتون برسید، مواد مغذی بخورید و از سلامتی تون مراقبت کنید و ساده زندگی کنید.

دقت کنید به اینکه انرژیهاتون صرف چه کارایی میشه. اگه زیادی کار رو سر خودت ریختی، دور خودت رو خلوت کن. حال و روزت بهتر خواهد شد.

سودی برنت


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده