بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 دلیل برای دیدن علائم فرشته

10 دلیل برای دیدن علائم فرشته

10 دلیل برای دیدن علائم فرشته - معنای نشانه های فرشته

آیا علامتی از یک فرشته دریافت کردید ، یا احساس کردید که فرشته شما را تحت تأثیر قرار داده است؟ اعتماد داشته باشید که دریافت نشانه فرشته در زمان نیاز یا در جواب دعای شما نعمت است. برای اینکه در سفر زندگی خود به شما شفافیت بدهند ، شما را راهنمایی کردند تا معنای این نشانه های فرشته را کشف کنید و بفهمید که در این زمان آنها چگونه در مسیر شما به شما کمک می کنند.

بسیاری از مردم در سراسر جهان علائم فرشته را مشاهده می کنند ، به ویژه در لحظات مهم زندگی خود. این اتفاقی است که ممکن است برای شما نیز رخ داده باشد ، اما آیا می دانید که چرا علائم فرشته را مشاهده می کنید؟

علائم الهی  می تواند قبل ، در طی یا بعد از وقایع قابل توجهی در زندگی شما ظاهر شود ، به ویژه هنگامی که یک عزیز از دنیا رفته است. یک عزیز درگذشته می تواند راهنمای روح شما شود ، و همراه با فرشتگان ، می توانند نشانه هایی به شما هدیه دهند تا هنگامی که احساس تنهایی و قطع ارتباط می کنید ، یا هنگامی که نیاز به تشویق دارید ، امید و راحتی را به شما ارائه دهند. به همین دلیل ، بدانید که وقتی نشانه ای الهی می بینید ، توسط روحانیون مانند راهنمایان روح و فرشتگان ، از عوالم عالی به شما کمک می کنند  .

این موجودات ارتعاشی بالا همیشه در کنار شما هستند و در اینجا هستند تا به شما کمک کنند ماموریت زندگی خود را بر روی زمین انجام دهید. اگرچه ممکن است آنها را نبینیم ، اما آنها همیشه از طریق علائم و نشانه ها با ما ارتباط برقرار می کنند. تمام کاری که ما باید انجام دهیم این است که به این نشانه های فرشته توجه کنیم و معنای پیام های فرشته ای آنها را درک کنیم.

آنها با ارسال سرنخ هایی شما را با خیال راحت در مسیر خود راهنمایی می کنند. به طور خاص ، آنها این کار را با برقراری ارتباط از طریق علائم و نمادهایی مانند تکرار اعداد ، پرها ، سکه ها ، رنگین کمان ، ابرها ، احساس سوزن سوزن شدن ، بوی ها ، کره های نور ، حیوانات ، گیاهان ، زنگ زدن در گوش ، شعر آهنگ و خواب انجام می دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به این علائم توجه کنید و معنای پیام های فرشته ای آنها را درک کنید.

در این مقاله ، تمرکز بر روی فرشتگان خواهد بود . برخلاف راهنماهای روح ، فرشتگان هرگز زندگی انسانی نداشته اند. فرشتگان موجودات آسمانی زیبایی هستند که به طور خاص توسط خدا ایجاد شده اند تا به شما هدیه دهند . آنها پیام آورانی هستند که خالق الهی برای کمک به شما در تمام زمینه های زندگی شما ارسال کرده اند. به خاطر داشته باشید که علائم مختلفی از طرف فرشتگان وجود دارد و مهم این است که به شهود خود دسترسی پیدا کنید و دریابید که نشانه های الهی برای شما چه معنی دارد. 

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

به یاد داشته باشید ، شما تمام خرد را در درون خود دارید بنابراین اعتماد به احساسات خود ایمن است . برای کمک به راهنمایی شما ، در اینجا لیستی از معانی 13 علامت رایج فرشته که ممکن است در زندگی شما ظاهر شوند و 10 دلیل معنوی برای دیدن آنها وجود دارد.


13 علامت رایج فرشته

فرشتگان ، در اکثر موارد ، از طریق علائم و نشانه ها به طرق بسیار متفاوتی با ما ارتباط برقرار می کنند. هر زمان که این نشانه های فرشته را می بینید ، پیام روشن است: فرشتگان نگهبان شما در نزدیکی شما هستند ، به شما کمک می کنند. علامت این است که به شما اطمینان دهد که دقیقاً همان جایی هستید که باید باشید زیرا زندگی شما کاملاً مطابق با طرح جامع جهان در جریان است .

علائم رایج فرشته عبارتند از:

نشان فرشته اول: اعداد

تکراری مشاهده الگوهای تکراری اعداد مانند 11:11 و 444  نشانه های الهی است که نشان می دهد یک فرشته در تلاش است با شما ارتباط برقرار کند. این اعداد تکراری نشانه های واضحی هستند که به راحتی توجه شما را به خود جلب می کنند تا به شما کمک کنند سرعت خود را کاهش داده و به فکر انتخاب های عاقلانه تری باشید که واقعاً برای شما آرامش ، شادی و احساس رضایت از  زندگی را به ارمغان می آورد.

نشان فرشته دوم:  پرها

یافتن پرها ، به ویژه بزرگها ، در مکانهایی که معمولاً یافت نمی شوند ، می تواند نشانه ای باشد که فرشته شما را به شما ترغیب می کند تا مسیر خود را ادامه دهید زیرا مطمئناً در مسیر درست پیش می روید! فقط به یاد داشته باشید که هر روز یکبار سرعت خود را بدست آورید ، و اعتماد داشته باشید که بعد از هر قدم برداشتن ، مسیر شما با جزئیات بیشتری برای شما آشکار می شود.

نشان فرشته سوم: پنی و سکه های دیگر

یافتن سکه ، یا سکه های براق دیگر در مکان های غیرمنتظره می تواند روشی باشد که یک فرشته به شما می گوید شما در ساختن زندگی فراوانی که واقعاً برای شما معنادار است از پشتوانه الهی برخوردار هستید. همراه با خالق بزرگ ، فرشتگان در پشت صحنه کار می کنند تا همه چیز را در اطراف شما هماهنگ کنند تا بتوانید زندگی را که واقعاً آرزو دارید ادامه دهید. و در اعماق وجود تان، درک کاملی داشته باشید که همه چیز در زمان مناسب شما کار می کند.

پیام این است که با تبدیل ایده های خود به زندگی جسمی که در آن زندگی می کنید ، رویاهای خود را مثبت نگه دارید. به بیان ساده ، هر سکه ای که می یابید نشانه ای است برای سرمایه گذاری در زندگی خود با اقدام در جهت واقعی ترین خواسته های خود .

چهارمین نشانه فرشته:  رنگین کمان

دیدن رنگین کمان بدون حضور باران می تواند نشانه فرشته ای واضح باشد  که همه چیز خوب پیش می رود. به یاد داشته باشید که افکار خود را مثبت نگه دارید و جهان خودش کمک خواهد کرد تا به همه افراد درگیر در یک موقعیت خاص کمک کند.

در پایان ، شما به یاد می آورید که موفقیت فردی شما به موفقیت کلی بشر کمک می کند. با این دانش ، شما می فهمید که زندگی با ایده ها و تحولات جدید دائماً در حال تغییر و پیشرفت است و هر شخصی که در این لحظه زندگی می کند ، در حال یادگیری ، تکامل و حرکت به سمت یک دنیای بسیار بهتر برای همه است.

پنجمین نشانه فرشته:  اشکال

ابر دیدن اشکال ابر از یک فرشته ، صورت ، گل ، قلب یا سایر نمادها در آسمان می تواند نشانه هایی از فرشته شما باشد تا به شما یادآوری کند که در سفر خود هرگز تنها نیستید. شما به یاد می آورید که خدا در دسترس همه است و  هنگام درخواست کمک ، همیشه از خالق درخواست کمک می کنید. شما به یاد دارید که نماز از این جهت مهم است که کانال را به سوی خدا باز می کند. و وقتی درخواست کمک می کنید ، به شما داده می شود.

خواه در زندگی معنوی خود تقاضای کمک دارید و یا در هر بخشی از زندگی جسمی خود به وضوح نیاز دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخواهید و ایمان کامل داشته باشید که دعا قبلاً مستجاب شده است دعای شما در سطح معنوی خالق الهی است و اکنون منتظر هستید تا در واقعیت جسمی شما دوباره به زمین ظاهر شود. نکته مهم ، شما به یاد دارید که وقتی ایمان عمیق داشته باشید نتایج شما سریعتر خواهد بود.

نشانه فرشته ششم:  لرز یا  احساس لمس شدن

احساس سوزن سوزن شدن در ستون فقرات یا سایر قسمت های بدن می تواند نشانه ای از حقیقت باشد ، به ویژه هنگامی که چیزی را می بینید ، می خوانید یا می شنوید که با روح شما سازگار است. این می تواند روش فرشته شما باشد تا به شما اطلاع دهد که در حضور حقیقت معنوی هستید.

یک حقیقت معنوی که شروع به یادآوری آن می کنید این است که شما از ذات معنوی خالق آفریده شده اید و بنابراین بخشی از خالق را در درون خود دارید. با این یادآوری ، شما می فهمید که هرگز جدا و تنها نیستید ، و فرشته نگهبان شما در اینجا برای کمک به شما در یافتن بیشتر کسانی که واقعاً هستید و جایگاه خود در این جهان شگفت انگیز که برای زندگی انتخاب کرده اید ، به شما کمک می کند. همیشه به یاد داشته باشید ، شما یک قطعه از جهان هستید ، و با هم به عنوان یک ، ما در مجموع کل جهان هستیم.

هفتمین نشانه فرشته :  بو یا  عطر

بو رایحه دلپذیر، به ویژه از گیاهان یا گل، که به صورت تصادفی بیرون آمدن از هیچ جا، می تواند نشانه ای که یکی از فرشتگان خدا به دادن آرامش و راحتی به شما است.

بخاطر داشته باشید ، بویایی خاص می تواند باعث ایجاد خاطره ای خاص از شخص خاصی یا واقعه ای مهم در زندگی شما شود که به عنوان یک لحظه خاص در سفر شفابخشی شما عمل می کند. سفر شفابخشی عبارت است از به یاد آوردن احساسی که در ابتدای سفر داشتید و افتخار پیشرفت خود در طول مسیر. 

علامت هشتم فرشته:

مارپیچ های  رنگی ، هاله ها ، گوی ها یا درخشش  های نور دیدن مارپیچ های غول پیکر ، هاله ها ، کره ها ، چشمک های نور یا برق های رنگی می تواند نشانه این باشد که شما توسط فرشته ها احاطه شده اید ، و آنها می توانند انرژی را از بین ببرند شکل "نور" برای راحتی شما. اگرچه گویها و نورهای مختلف می توانند نمایانگر ارواح دیگر باشند ، اما دیدگاه کلی این است که شما استعداد دارید که چیزهایی را که قبلاً قادر به دیدن و درک آنها نبودید ، به وضوح ببینید و درک کنید. شما در حال آگاهی بیشتر از تجربه انسانی خود در زمین هستید و در حال صعود به سطح ارتعاش بالاتری از وجود هستید که می بینید "جادویی" در سفر زندگی شما جریان دارد.

در مسائل قلبی ، اگر گوی های سبز یا برق می بینید ، این منبع نور می تواند نشانه ای از هماهنگی و ترمیم توسط اركانجل رافائل باشد كه فرشته بهبود است. همیشه ایمان داشته باشید که از شما محافظت شده و ایمن هستید. فقط اعتماد کنید که فرشته نگهبان شما همیشه با شماست و همیشه با سایر فرشتگان و ارواح در تلاش است تا شما را با علائمی دلگرم کننده راهنمایی کند .

نهم علامت فرشته:  Epiphany یا مکاشفه ناگهانی

داشتن یک Epiphany یا یک ایده درخشان ناگهانی از نیروی معنوی خالق الهی ناشی می شود زمانی که در جریان آفرینش هستید و زمانی که برای دریافت پاسخ باز هستید. از آنجا که فرشتگان پیام آوران خدا هستند ، همچنین می توانند به روش های مختلف خلاقانه و الهی به رساندن این ظواهر یا عقاید  به شما کمک کنند  تا به شما در راه حل کمک کنند. در پایان ، شما  به سادگی این "حس دانستن" از آنچه را که قرار است در آینده انجام دهید ، دارید و هنگام ساختن زندگی خود و حرکت به جلو با بشر و جهان در حال تکامل ، در جهت انتخاب های آگاهانه خود احساس اطمینان می کنید.

دهمین نشانه فرشته:  زنگ زدن در گوش

شنیدن یک صدای زنگ تصادفی با سرعت بالا در یک یا هر دو گوش شما برای لحظه ای کوتاه راهی برای ارتباط موجودات آسمانی با شماست. این می تواند نشانه آن باشد که اطلاعات رمزگذاری شده مهمی برای شما ارسال می شود و غالباً این اطلاعات یک پیام الهی است که بعداً می توانید برای کمک به شما در یک وضعیت زندگی استفاده کنید. نکته مهم ، وقتی صدای زنگ را می شنوید ، از شهود خود استفاده کنید تا بفهمید چه نوع پیامی به شما ارائه می شود و اطمینان داشته باشید که اطلاعات بیشتری دقیقاً برای شما نشان داده می شود.

یازدهمین علامت فرشته: شنیدن موسیقی یا آهنگ

شنیدن موسیقی یا آهنگ به طور غیرمنتظره پخش می شود می تواند نشانه ای از فرشته شما باشد که اطلاعاتی را برای شما ارسال می کند تا به شما در راه حل کمک کند یا به شما در مورد شخص یا موقعیت خاصی پیام دهد. به همین دلیل ، برای شما مهم است که به کلمات یا متن موسیقی که می شنوید توجه کنید تا بتوانید پیام ارائه شده را درک کنید. به عنوان مثال ، متن آهنگ هایی که به طور تصادفی در برنامه روزمره شما ظاهر می شوند ، می توانند سرنخ هایی را برای راهنمایی شما در تصمیم گیری صحیح در مورد یک مسئله خاص فراهم کنند. در پایان ، بهتر است از لحظه فعلی خود آگاه باشید تا بتوانید آگاهانه همه سرنخ ها و نشانه هایی را که فرشتگان برای شما می فرستند ، تشخیص دهید.

نشانه فرشته دوازدهم: پرندگان ، پروانه ها ، سنجاقک ها و سایر حیوانات

فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش مطلب مرتبط فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش

دیدن مرغ مگس خوار ، پروانه ، سنجاقک یا حیوان دیگری که به طور غیرمنتظره از مسیر شما عبور می کند ، می تواند نشانه فرشته باشد. هر موجود حیات وحش در سفر زندگی خود یک پیام (یا درس) قدرتمند برای شما دارد.

به عنوان مثال ، یک مرغ مگس خوار همیشه در جستجوی شهد شیرین در اعماق گل ها است و گل ها مرغ مگس خوار را دوست دارند زیرا شهد گل مورد نظر را از گرده افشانی بیرون می کشد. به همین دلیل ، مرغ مگس خوار با خواص درمانی گلها ارتباط دارد. با توجه به این نکته ،  اگر به فکر تغییر شغل بوده اید و یک مرغ مگس خوار ناگهان در زندگی خود را نشان می دهد ، پیام کلی معنوی برای شما این است که در یک حرفه شفابخشی با گل و گیاه جستجو کنید. مرغ مگس خوار به شما یاد می دهد گیاهان خاصی را برای مصارف دارویی شناسایی و استفاده کنید.

بنابراین این را به یاد داشته باشید ، هر حیوانی که در زندگی شما نشان داده شود ، شما باید پیام پنهان نمادگرایی حیوان را کشف کنید تا به شما در راهنمایی شما کمک کند.

سیزدهم علامت فرشته: دیدن فرشتگان یا سایر علائم الهی در خواب

به یاد آوردن اینکه موجودی آسمانی ، شبح یا شکل یا نشانه الهی دیگری در خواب دیده اید یک نعمت واقعی است. این یک پیام روحانی قوی است که شما را در هنگام پریشانی به نیرو نیاز می دهد ، یا اگر می خواهید از این زندگی به زندگی دیگر منتقل کنید ، آسایش و آرامش را برای شما فراهم می کند. طور کلی ، نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که فرشتگان دائماً در اطراف شما هستند و هر زمان که برای پشتیبانی و راهنمایی بیشترین نیاز را داشته باشید ، حضور آنها را احساس می کنید.

جهت ورود به اینستاگرام من اینجا را کلیک کنید .


10 دلیل برای دیدن نشانه های فرشته

دلیل اول: شما بیدار روحانی هستید 

یک دلیل واضح که چرا علائم فرشته را می بینید این است که بیدار می شوید و نسبت به خود و سفر خود آگاه تر می شوید. هنگامی که این اتفاق می افتد ، فرکانس شما افزایش می یابد و شما می توانید با موجودات بعدی که برای دستیابی به اطلاعات شما کمک می کنند ، هماهنگ شوید. به همین دلیل ، فرشته نگهبان شما می خواهد به شما بگوید که این زمان مهمی است که شما به خود واقعی خود تبدیل شوید و با آنچه می خواهید به عنوان میراث خود بر روی زمین بگذارید صادق باشید.

 دلیل دوم : شما پشتیبانی کامل الهی دارید 

دلیل دیدن نشانه های فرشته این است که شما به راهنمایی احتیاج دارید و فرشته شما به شما اطلاع می دهد که از پشتیبانی الهی برخوردار هستید. پیام فرشته این است که در طول سفر همیشه به شما کمک می شود. شما فقط باید کمک بخواهید و ایمان داشته باشید که آنچه شما نیاز دارید از راه های غیر منتظره به دست می آید.

 دلیل سوم : سفر شما کاملاً در حال انجام است وقتی که در مورد مسیر زندگی خود بی اعتقادی هستید یا اینکه می پرسید آیا تصمیم درستی گرفته اید ، دیدن نشانه های فرشته نشانه ای واضح است که باید به چگونگی پیشرفت زندگی خود اعتماد کنید. علائم فرشته یادآوری تشویق شما برای استقامت و فشار دادن به خود برای تبدیل شدن به بهترین نسخه ممکن است.

 دلیل چهارم : شما بخشی از چیزی بزرگتر هستید دلیل دیگری که می بینید نشانه های فرشته است این است که شما یک باور غلط دارید که کاملا تنها و درمانده هستید. فرشته شما می خواهد به شما بگوید که جدا نیستید. در حقیقت ، شما بخشی از جهان هستید و در مجموع ، همه ما کل جهان را تشکیل می دهیم. شما به عنوان یک نخ ، با رشته های دیگر در هم آمیخته می شوید و در تصویر بزرگ ، ما با هم کار می کنیم و ملیله زندگی را تشکیل می دهیم. به همین دلیل ، همه ما به عنوان یک ارتباط برقرار شده ایم.

 دلیل 5 : شما تحت مراقبت و محافظت قرار می گیرید فرشته نگهبان شما برای کمک و محافظت از شما در اینجا است. هر زمان که در موقعیتی به کمک احتیاج داشته باشید ، علامت آنها را به عنوان چشمک چشم از الهام یا دید ناگهانی تجربه خواهید کرد. اطلاعات به طور طبیعی در زمان مناسب و زمانی که بیشترین نیاز را دارید به شما می رسد.

 دلیل ششم : شما در حال یادآوری هستید که به راستی چه کسانی را 

مشاهده می کنید که علائم فرشته را مشاهده می کنید ، یک شاخص واضح است که شما باید ذات الهی وجود خود را به یاد داشته باشید. شما همیشه جرقه شعله خالق را در قلب خود حمل کرده اید و اکنون وقت آن است که آن جرقه را به شعله ای تبدیل کنید. بنابراین وقتی علامت فرشته دریافت می کنید ، وقت آن است که به جای جستجوی آن ، چراغ شوید. همیشه به یاد داشته باشید: شما نور هستید.

هفتمین  دلیل: شما برای شفابخشی آماده هستید 

فرشته نگهبان شما همیشه در حال راهنمایی برای راهنمایی شما در سفر است. وقتی احساس می کنید از زندگی جدا شده اید ، می دانید چه وقت زمان تغییر مسیر است. بنابراین هر زمان که به کمک احتیاج داشته باشید ، علائم فرشته ای را مشاهده خواهید کرد که به جهتی جدید اشاره دارد. به خاطر داشته باشید ، زخم های قدیمی شما اغلب قبل از اینکه راهی دیگر را طی کنید باید بهبود یابند. به این معنا ، کمی بیشتر به خود زنگ بزنید و بدانید که تجربیات شما در زمین برای کمک به شما در یادگیری و رشد خود عالی برنامه ریزی شده است. این را بخاطر بسپارید: همه چیز برای شما اتفاق می افتد و نه علیه شما!

 دلیل هشتم : شما در حال همگام سازی با همآهنگی عالی خود هستید که نشانه روشنی است که  در زمان مناسب در مکان مناسب قرار دارید و  فرشتگان نشانه هایی را برای جلب توجه شما در آن لحظه خاص ارسال می کنند. وقتی نشانه تعداد فرشته تکراری را میبینم می دانم که این یک تصادف نیست . دیدن 11:11 ، 3:33 ، 4:44 یا سایر شماره های تکراری نشانگر این است که شما با خود معتبر خود هماهنگ هستید و علائم اعداد به عنوان ستون راهنما به شما کمک می کنند تا در طول سفر تصمیم بگیرید.  بنابراین به اعدادی که در مسیر شما وجود دارد توجه کنید و به یاد داشته باشید هر زمان که به وضوح نیاز داشتید از فرشته نگهبان خود کمک بخواهید.

 دلیل نهم : فرشته شما همیشه با شما است 

وقتی در لحظه فعلی زندگی نمی کنید ، آسان نیست که آگاهانه با پیام های فرشته نگهبان خود هماهنگ شوید. اما وقتی در "اکنون" زندگی می کنید و در همان لحظه دقیق از همه چیز در اطراف خود آگاه هستید ، متوجه شدن سرنخ ها و نشانه ها و شنیدن پیام های فرشته ای برای شما راحت تر خواهد بود. به همین دلیل ، هنگامی که نشانه ای الهی دریافت می کنید ، اعتماد کنید که فرشته شما با شماست و سعی در جلب توجه شما دارد.

دهمین  دلیل: شما عشق هستید

هر وقت احساس کردید که فرشته نگهبان خود در اطراف خود هستید ، اعتماد کنید که فرشته شما پیامی از عشق بی قید و شرط به شما می رساند. نشانه های فرشته ای که می بینید برای کمک به شما است که به یاد داشته باشید که واقعاً و کاملاً دوست داشتنی هستید. از آنجا که شما بیان کاملی از خلقت الهی هستید ، الوهیت همیشه در درون شماست و به همین دلیل ، همیشه با حقیقت طنین انداز می شوید. به یاد داشته باشید ، شما در چیزی خوب و همیشگی ، چیزی ناب و واقعی آفریده شده اید - و این اصل شما را مشخص می کند. تو عشق هستی

بعد از دیدن علامت فرشته چه باید بکنید ؟

هنگام دریافت نشانه ای از عشق و مساعدت فرشته نگهبان خود قدردانی کنید. اگر احساس عدم اطمینان می کنید ، فرشته نگهبان خود را برای یافتن علائم و پیام های واضح جستجو کنید تا درک آن برای شما آسان باشد. می توانید در سکوت یا با صدای بلند سوال کنید و صبور باشید زیرا پاسخی که می خواهید در زمان مناسب به شما نشان داده شود . برای کمک به شما در توسعه روابط خود با فرشتگان و خالق و هماهنگی بیشتر با حضور آنها ، در زیر چند روش اساسی برای دریافت علائم و پیام های آنها آورده شده است:

  • دعا کنید و مراقبه کنید : این را بخاطر بسپارید: هنگام نماز ، با خدا صحبت می کنید و وقتی مراقبه می شوید ، پاسخهای او را می شنوید. در مراقبه ، متوجه می شوید که وقتی نفس خود را هنگام استنشاق انرژی الهی (آرامش) در بدن خود متمرکز می کنید ، عملی را آغاز می کنید که به شما اجازه می دهد  آرامش ، تمام نگرانی های شما را از بدن شما بیرون بکشد . و در این روند ، شما برای شنیدن پاسخهایی که می خواهید در آرامش قرار گرفته اید. با قلب خود گوش دهید.
  • ژورنال یا نامه بنویسید : احساسات و خواسته های خود را با کلمات به خالق و فرشتگان خود بیان کنید. می توانید کلمات نوشته شده خود را در مکانی امن نگه دارید و یا با سوزاندن آنها را به جهان ارسال کنید. با بیان احساسات خود ، شما در حال انتقال خواسته های خود به تیم معنوی الهی خود هستید. تصور کنید و ایمان داشته باشید که پاسخ های مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد. روح خود را ابراز کنید.
  • شمع های روشن : شمع هایی روشن کنید تا از نظر جسمی به شما یادآوری کنند که نور الهی از قبل در درون شماست. شما لازم نیست که به دنبال نور باشید ، زیرا شما نور هستید. خدا در درون شماست ، و شما در درون خدا هستید. از آنجا که شما با خدا یکی هستید ، شمع روشن کردن یادآور یگانگی شماست. درست مانند خالق ، هر کجا که بروید نور خود را بدرخشید و راهنمای صلح باشید.

به خاطر داشته باشید که فرشته نگهبان شما هنگام تولد به شما اختصاص داده شده است و اکنون فرشته شما در کنار شماست  -  همین حالا. فقط کافی است با توجه به هر آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد ، با پیام های آنها هماهنگ شوید. هر زمان که علائم فرشته را مشاهده کردید ، مطمئن باشید که این پیام های الهی عشق و نور است که به شما کمک می کند تا با خیال راحت در مسیر خود راهنمایی کنید.

به یاد داشته باشید ، شما هرگز تنها نیستید. اگرچه شرایط خاصی وجود دارد که ممکن است فرشتگان نتوانند به درخواستهای خاص شما پاسخ دهند زیرا چیز بهتری برای شما در نظر گرفته اند ، اما اعتماد کنید که فرشتگان همیشه با شما هستند و دائما به دنبال راه هایی برای کمک به شما هستند.  

تنها باید درخواست کنید.


ترجمه : فاطمه قناعتیان ، مجله ارم بلاگ

© Willowsoul.com


Fateme.ghanaatiyan@ :یوتیوب من



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
نظرات
arrow پریا
شب قبل از رفتن به کربلا بویی استشمام میکردم که گویا تا بحال به این زیبایی وعطری که هنوز کسی نتوانسته درستش کند راحس میکردم وهراز گاهی هم خیلی غلیظتر میشد ومن گیج در هوای پیداکردنش ماندم وهنوزهم بوی ان عطر روحم رانوتزش میکند
arrow مهرا
این مطالب منطبق با منابع اسلامی نیست و چنین مطالبی نقل نشده مطالب غیر مستند را با احتیاط بخوانیم
arrow 11
با خداوند قدم بزنید وقتی دست یتیمی رو گرفتی وقتی امید دادی دل شکسته ای را
arrow رویا
تلاوت قرآن در منزل باعث حضور فرشتگان میشه.و همچنین خوشرویی با اهل منزل
arrow Roya
پاسخ ادمین
❤️
arrow مرضیه
ممنون از شما بابت مطالب عالی و تأثیر گذارتان در پناه حق باشید
پاسخ ادمین
❤️
arrow احمد
درود بر شما که بهترین روش راهنمایی که متصل شدن به خدای مهربانه رو در پیش گرفتید خداوند یار و همراه شما و همه عزیزان باشه
پاسخ ادمین
❤️
arrow محسن
هزاران مرتبه خداروشکر
arrow Reza
خداوند را سپاس برای وجود کسانی که در نشر آگاهی های مثبت اثرگذارند خدایا شکرت بابت این آگاهی سایه خداوند سایه بان زندگیتان
arrow حسن الیاس
خدارا سپاس گذارم بابت تمامی نعمت ها یی که به من داده تمامی داده ها و نداده ها ثروت و قدرت و تعادل سپاسگزارم بابت خانواده و روزهای خوش سپاسگزارم بابت فرشتگانی که محافظ من هستند خدارو شکر
arrow آیلین
خوب بود سعی می کنم بیشتر توجه کنم از این به بعد،ممنون
arrow محمد
ممنون
arrow یوسف ابدالیان
مطالبتون فوق العاده خوب و تاثیر گذار هستن.امیدوارم درجذب هرچه بیشتر فرشتگان نگهبان و همچنین ابر فرشتگان بی نهایت زیبا و مهربان موفق باشم.من حس فوق العاده خوبی دارم وقتی به فرشتگان و حضورشان درکنارم فکر میکنم.خداوندا سپاسگزارم فرشتگان مقرب سپاسگزارم از حضور پررنگتان در زندگیم.دوستتون دارم
پاسخ ادمین
arrow پیمان
من این حالت رو ۶ ساله دقیقا دارم از گناه بزرگی برگشتم واین هدیه رو خدا بهم داده هم تعبیر خواب و هم هدایت تمام این حالت ها رو هم دارم ممنون از مطالبی که گذاشتین
پاسخ ادمین
❤️
arrow مهدی
ممنونم بابت مطالب های خوبتون بسیار عالی و کامل قابل فهم
پاسخ ادمین
❤️
arrow مهدیس
چه قدر کامل و عالی
arrow آیدا
فوق العاده بود، ممنونم از کمک و نشر اگاهی، لحظاتتون سرشار از نور الاهی و اگاهی
پاسخ ادمین
arrow مهسا
سلام ممنونم از مطالب خوبتون من بارها و بارها نشانه های فرشتگان رو دیدم
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده