قوای جنسی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اعداد رندی که مشاهده میکنیم ...

اعداد رندی که مشاهده میکنیم ...

معنا و مفهوم اعداد رندی که مشاهده میکنیم ...

دیدن اعداد رند خصوصا وقتی این اعداد را در مکان ها و موقعیت های مختلفی نظیر : ساعت دیجیتال،تعداد لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی، اعداد رمز پیامک شده به گوشی ، پلاک ماشین،اعداد رند روی قبض های خدماتی و.. مشاهده میکنیم ،واقعا چیزی شبیه یک سوپرایز هست 

گاهی بدون انتظار قبلی و کاملا اتفاقی و غیر منتظره ساعت های رند را مشاهده میکنیم

جدای از اینکه چه پیامد و نتیجه ای روی زندگی ما دارند، احساسی که از مشاهده آنها به ما دست میدهد ، قبل از هر چیز واقعا آرامش بخش و امیدوار کننده هست، اینطور نیست؟

حتی اگه به دنبال تفسیر و معنی این اعداد نرفته باشیم ،به خودی خود به محض دیدن این اعداد یه حس قلبی و درونی لطیفی به ما دست میده یا یک جور حس خوش شانسی و ...

نمایشگرهای دیجیتال هر روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین ارسال شماره های آینه ای می تواند روش خوبی برای برقراری ارتباط باشد. *فرشتگان نگهبان پیام های پشتیبانی ، تشویق یا هشدار ارسال می کنند.

اگر واقعاً روزهای سختی را پشت سر می گذارید و مرتباً شماره های آینه را مشاهده می کنید ، فرشتگان شما می خواهند به شما بگویند که از شما حمایت می کنند و آنطور که احساس می کنید کنار گذاشته نمی شوید.

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

آنها همچنین می توانند به راحتی پیام پشتیبانی و راهنمایی را برای شما ارسال کنند یا در مورد مسئله خطرناک به شما هشدار دهند. شما باید در متن شرایط فکر کنید.

*نظر جایگزین این است که اعداد آینه توسط فرشتگان ارسال نمی شوند ، بلکه توسط ارواح ارسال می شود، به احتمال زیاد ، با ارسال شماره های آینه ای آنها می خواهند توجه شما را به خود جلب کنند. شاید در گذشته موارد حل نشده ای وجود داشته باشد ، بنابراین آنها می خواهند صلح کنند. شاید آنها فقط می خواهند همانطور که زنده بودند عشق و حمایت شما را نشان دهند.

*محبوب ترین و کم رمز و رازترین نظر این است که وقتی یک ساعت آینه می بینید به این معنی است که شخصی به شدت درباره شما فکر می کند.هرچه بیشتر آن را مشاهده کنید ، احساسات و افکار شخص نسبت به شما قویتر است.

نظر شما در این مورد چیست؟

آیا فکر میکنید مشاهده اعداد رند کاملا بی معنی و تصادفی است ؟ یا اینکه معنا و مفهوم خاصی در پشت این امر نهفته هست و قراره از چیزی مطلع بشیم؟

پس به موارد زیر دقت کنید :

پیام تمامی اعداد فرشته به طور کلی:

1-تغییرات اساسی در زندگی

2-مثبت اندیشی ، نگرش مثبت 

3-اعداد فرشتگان یا راهنمایان روح به ما امید و یاری می‌دهند تا به راحتی پیش برویم


همینطور چند نکته مهم و قابل تأمل در مورد اعداد وجود دارد که حتما بهش دقت کنید ، در بیوگرافی وبلاگ به این نکات اشاره شده است.


نمونه اعداد رندی که در لایک و بازدید های شبکه های اجتماعی مشاهده میکنیم :


مشاهده اعداد رند 1 :

مشاهده اعداد رند 2 :

مشاهده اعداد رند 3 :


مشاهده اعداد رند 4 :

مشاهده اعداد رند 5 :

مشاهده اعداد رند 6 :

مشاهده اعداد رند 7 :

مشاهده اعداد رند 8 :

اگر شما نیز تجربه های این چنینی دارید و اعداد خاصی را در موقعیت های مختلف مشاهده میکنید در نظرات این مطلب ارسال کنید



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
نظرات
arrow Firouzeh kalali
640
پاسخ ادمین
عدد فرشته 640 با چندین ویژگی مثبت مانند جاه طلبی، مثبت اندیشی و خودباوری همراه است . وقتی این عدد در زندگی شما ظاهر می‌شود، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شما در شرف آغاز یک سفر جدید پر از موفقیت بالقوه هستید.
arrow عدد شناسي
كاملا واقعي ست براي كساني كه اعتقاد دارند من به شخصه چندين مورد رو به عينه ديدم
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


محصولات کمپینگ با کیفیت و متنوع آمازون را در آلینز ببینید محصولات کمپینگ با کیفیت و متنوع آمازون را در آلینز ببینید مشاهده