خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عدد فرشته 7979

عدد فرشته 7979

معنی عدد فرشته 7979

معنی فرشته شماره 7979 : هدایت و پیشرفت آسمانی

لارا اسمیت


آیا عدد 7979 را همه جا می بینید؟ دیدن عدد فرشته 7979 از شما می خواهد که به مسیر زندگی فعلی خود اعتماد کنید. علیرغم شروع فروتنانه ، دیدن 7979 به این معنی است که سرنوشت شما با خداوند هماهنگ است. قدردانی از زندگی خود را ابراز کنید و همیشه بدون توجه به گام به جلو حرکت کنید.


عدد 7979 از شما می خواهد که روی پیشرفت تمرکز کنید نه رکود. مهمتر از همه، این عدد شما را ترغیب می‌کند که با وجود شخصیت‌های متفاوتی که کیهان ارائه می‌دهد، با همه یکسان رفتار کنید . به طور کلی، دلیل قابل توجهی پشت دیدن این دنباله عددی وجود دارد. به خواندن ادامه دهید، متوجه خواهید شد.


7979 راهنما و سرنخ

اعداد فرشته به عنوان حاکمان جهان باقی می مانند. ما چاره ای جز رعایت قوانین آنها نداریم. آنها به عنوان راهنمایی و پشتیبانی زندگی عمل می کنند .


صرف نظر از وضعیت فعلی شما در زندگی، اعداد فرشتگان یا راهنمایان روح به ما امید و کمک می‌دهند تا به راحتی پیش برویم.


هنگامی که یک یا چند عدد را اغلب می بینید، مکث کنید و شهود خود را به این فرآیند دعوت کنید. راهنمایان فرشته می خواهند با شما و نه هیچ کس دیگری ارتباط برقرار کنند. بنابراین، اگر مدام اعداد خاصی را در تلفن، تبلت، پلاک یا رایانه خود مشاهده می کنید، کمتر نگران باشید.

علاوه بر این، توجه داشته باشید که هر عدد معنوی فقط پیچ و تاب سرنوشت و زمان مطلوب شما برای آرزو کردن نیست. اعداد فرشته اسکورت بهشتی در زندگی شما هستند. همچنین توجه داشته باشید که هر شخصی می تواند اعداد تصادفی را ببیند، اما یک عدد با دیگری متفاوت است.


عدد فرشته 7979: عشق و مراقبت

7979 چه چیزی را نشان می دهد؟ حضور فرشته شماره 7979 نشان دهنده شهود است. افکار شما فقط موفقیت زندگی شما را حفظ می کند. آنچه فکر می کنی، پس می شوی. فرشتگان از شما می خواهند که قدم درستی به سوی دستاوردهای زندگی بردارید . برای شروع، به اعمال، گفتار و افکار خود وفادار بمانید.


نگرش مثبت یکی از ویژگی های حیاتی فرشته شماره 7979 است. تا زمانی که آنچه را که برای برتری بر همه لازم است داشته باشید، موفقیت مسیر شماست. در طول راه، فرشتگان به شما درباره ناامیدی هشدار می دهند، اما بگذارید درسی باشد و نه نقطه ناامیدی.



ترجمه : فاطمه قناعتیان ، مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده