خرید از سراسر دنیا


» اعداد فرشته چیست؟ راهنمای مبتدیان برای اعداد فرشته و معنای آنها

اعداد فرشته چیست؟ راهنمای مبتدیان برای اعداد فرشته و معنای آنها

اعداد فرشته چیست؟ راهنمای مبتدیان برای اعداد فرشته و معنای آنها


هر بار که به ساعت نگاه می کنید، آیا همیشه زمان یکسانی را می بینید، خواه 11:11 باشد یا 3:33؟ شاید این اعداد تکراری راه خود را به سایر جنبه های زندگی شما باز کنند، از جمله آخرین رسید بانکی شما که مجموعاً 22.22 دلار است. 


در حالی که این اعداد ممکن است برای برخی تصادفی به نظر برسد، برای برخی دیگر این اعداد تصادفی نیستند. این توالی های عددی تکرار شونده که معمولاً اعداد فرشته نامیده می شوند، اغلب به عنوان نشانه هایی برای تأیید و جهت گیری در نظر گرفته می شوند. 


اما اعداد فرشته به چه معنا هستند و به ما چه می گویند و چه می آموزند؟ 

در اینجا برای شروع سفر اعدادی یک تاریخچه سریع و مقدمه ای با اصول اولیه اعداد فرشته آورده شده است


اعداد فرشته چیست؟

اعداد فرشته، توالی اعداد را تکرار می کنند، که اغلب به عنوان راهنمای کاوش معنوی عمیق تر استفاده می شود. این دنباله ها می توانند از 000 تا 999 متغیر باشند و هر کدام معنا و انرژی متمایز خود را دارند. نوالی وایلدر، اعداد شناس حرفه ای، گفت : "بیشتر چیزی که من می بینم این است که آنها تایید و قدرت می دهند ."من فکر می کنم بسیاری از مردم به دنبال علائم هستند. اما گاهی اوقات، مانند یک دو راهی در جاده وجود دارد."


دیدن اعداد فرشته می تواند نشان دهنده "چراغ سبز" به سمت هر مسیری باشد که در پیش می گیرید، خواه در روابط، فرصت های شغلی یا سایر اتفاقات زندگی باشد. 

در اعداد شناسی، الگوها همیشه در مجموعه های سه تایی قرار می گیرند و هر چه تعداد تکرار بیشتر باشد، بهتر است. وایلدر می‌گوید : « هرگاه یک عدد را بیش از یک بار تکرار کنیم، هر چه بیشتر تکرار شود، قوی‌تر می‌شود.» 



بنابراین، اگر شماره فرشته خود را سه بار متوالی ببینید، این می تواند به شما فشار بیاورد تا برای یک شغل جدید درخواست دهید یا خود را به دنیای دوستیابی بازگردانید. 

وایلدر می‌گوید: «اگر اعداد و ارقام ظاهر شوند، مانند توانمندسازی، تأیید است. ما می گوییم، "خوب، من در جریان هستم. من هم تراز هستم، من احساس قدرت می کنم." 


عدد شناسی چیست؟ 

 وایلدر گفت : عدد شناسی یک علم باطنی باستانی است که با اعداد و حروف و انرژی، قصد و ارتعاش پشت آنها سروکار دارد .

او گفت: «قبل از اینکه حتی زبان وجود داشته باشد، اعداد وجود داشت. قبل از اینکه چیزها را نامگذاری کنیم، آنها را شمارش کرده بودیم و به آن شمارش معنی داده بودیم.» 


به طور خلاصه، عددشناسی سیستمی است که در آن اعداد و حروف دارای معانی نمادین یا عرفانی هستند. بسیاری از مکاتب مختلف اعداد، از جمله سیستم فیثاغورثی و روش کلدانی وجود دارد.


شماره فرشته من چنده؟ 

هیچ تست یا پاسخی برای شماره فرشته خاص شما وجود ندارد زیرا آنها شخصی هستند. عدد شناسی ذهنی است، بنابراین اگر عددی را مرتباً در حال تکرار می بینید، به خوبی می تواند شماره فرشته شما باشد. 


وایلدر گفت: علاوه بر این، نشانه ها همیشه نباید اعداد باشد. گاهی اوقات نمادها یا اشیایی که شما با آنها شناسایی می کنید یا با آنها ارتباط برقرار می کنید، مانند یک گل یا حیوان، می توانند به عنوان نشانه در نظر گرفته شوند.

راه پیدا کردن شماره فرشته خود فقط توجه به اعداد تکراری در زندگی شماست. وایلدر گفت، هنگامی که شروع به توجه بیشتر به آنها کردید، اعداد فرشته می توانند به باز کردن شهود شما کمک کنند. 


او گفت: "بسیاری از مردم یک شماره مورد علاقه یا یک شماره شانس دارند. همه اینها به این خلاصه می شود که اگر درست باشد." 


چرا من مدام اعداد فرشته را می بینم؟ 

از رسیدها، پلاک‌ها، ساعت‌ها، صورت‌حساب‌های بانکی و فاکتورها، اعداد فرشته را می‌توان تقریباً در هر کجا پیدا کرد. از آنجایی که اعداد فرشته در بیشتر مکان‌های زندگی روزمره ظاهر می‌شوند، می‌توان آن را به‌عنوان دنیای معنوی در نظر گرفت که شما را به سمت چیزی راهنمایی می‌کند یا حمایت می‌کند که در مسیر درست هستید. 


اعداد فرشته فقط از فرشتگان نمی آیند. وایلدر گفت، برخی معتقدند که می توان آنها را از جانب عزیزانی که فوت کرده اند یا سایر راهنمایان معنوی دانست


وایلدر می‌گوید: «دو سال گذشته به هیچ وجه اضطراب را در جهان و در مردم کاهش نداده است. "دیدن نشانه ها و الگوها باعث می شود احساس کنم هنوز چیزی وجود دارد که مرا راهنمایی می کند، چیزی حمایتم می کند." .



ترجمه فاطمه قناعتیان

منبع: usatoday.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده