دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معنای عدد زندگی - 6

معنای عدد زندگی - 6

معنای عدد زندگی - 6


یک مسیر زندگی 6 بسیار مهربانانه است و می خواهد در خدمت دیگران باشد.

 

شما مراقب هستید

شما به عنوان فردی با مسیر زندگی 6 ، نگران افراد ضعیف و مستضعف هستید. شما شفا دهنده و یاور دیگران هستید. شما قادر به آسایش بخشیدن به نیازمندان هستید و اغلب شانه ای برای گریه دیگران فراهم خواهید کرد.

 

وظیفه شما در زندگی این است که به جای اینکه یک گوش دلسوز باشید ، ابزارهای لازم را برای کمک به دیگران واقعاً توسعه دهید. شما باید تعادل بین کمک و تداخل را پیدا کنید.


شانه ای آماده برای گریه کردن دیگران

به همین ترتیب ، شما باید هنر ظریف مشاوری را بیاموزید که می داند چه موقع مبارزه را به دیگران واگذار می کند و چه زمانی باید از تجربیات و درس های لازم زندگی بگذرد. شما به طور طبیعی متعادل هستید. بنابراین ، شما به خوبی کمک می کنید تا دیگران را در زمان آزمایش مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهید.

با داشتن عدد مسیر زندگی 6 ، ذات شماست که مسئولیت را بپذیرید - شما اغلب جای خالی دیگران را پر می کنید - و از فداکاری شخصی رویگردان نیستید. در بعضی مواقع ممکن است احساس فشار بیش از حد بر دیگران داشته باشید. با این حال ، عشقی که دیگران به شما می دهند پاداش شایسته شما است. شما سعی می کنید هماهنگی را در خانواده یا گروه حفظ کرده و نیروهای واگرایی را متعادل کرده و با هم ترکیب کنید.

شما به دنبال ازدواج هستید و اغلب پدر و مادری شگفت انگیز هستید و به کودکان گرما ، محافظت و اطمینان میبخشید. شما سخاوتمند ، مهربان و جذاب هستید.

 

با داشتن عدد مسیر زندگی 6 ، شما اغلب حتی مورد ستایش قرار می گیرید که شما را گیج می کند.

فروتن هستید و در عین حال غرور عمیقی دارید. شما خوب و برازنده حرکت می کنید ، اما برای حفظ فرم باید تلاش کنید. ورزش بدنی را جستجو کنید و شیرینی ها و لبنیاتی را که میل می کنید محدود کنید تا چاق و گرد نباشید.

وقتی جوان هستید ، باید مراقب باشید که به دلایل اشتباه شریک زندگی را انتخاب نکنید. اجازه ندهید احساسات بر تصمیم شما تأثیر بگذارد ، به ویژه تصمیماتی که شامل انتخاب همسر است. شما باید مورد نیاز باشید ، اما باید یاد بگیرید که بین کسانی که می توانید به آنها کمک کنید و دیگران که با مراقبت شما ضعیف تر شده اند ، تفاوت قائل شوید. از این گذشته ، در ذات شماست که به خواهر و برادران ضعیف تری در میانتان جذب شوید.


وسوسه و خطری که برای شما ایجاد می کند این است که خود را ناجی دنیا تصور کنید و بار دیگران را بر دوش خود حمل کنید.

شما دارای استعداد در موسیقی و همچنین در هنرهای تجسمی و نمایشی هستید. با این حال ، به دلیل تمایل به فداکاری ، یا ناتوانی در درک کامل استعدادها ، ممکن است خلاقیت شما سرکوب شود. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در این زمینه ها سرآمد باشید. برعکس ، شما استعداد دارید و با تلاش می توانید در تعدادی از زمینه های هنری موفق شوید.

شما در تجارت نیز استعداد زیادی دارید. با داشتن عدد مسیر زندگی 6 ، از جذابیت زیادی برخوردار خواهید شد ، که به طور موثر از آنها برای جلب مردم و پشتیبانی مورد نیاز خود استفاده می کنید.


سایر اعداد مسیر زندگی و معانی آنها

عدد زندگی 1

عدد زندگی 2

عدد زندگی 3

عدد زندگی 4

عدد زندگی 5

عدد زندگی 6

عدد زندگی 7

عدد زندگی 8

عدد زندگی 9

عدد زندگی 11

عدد زندگی 22

عدد زندگی 33



. Hans Decoz. All rights reserved©

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده