خرید از سراسر دنیا


» معنای عدد زندگی - 11

معنای عدد زندگی - 11

معنای عدد زندگی - 11


11 مسیر زندگی می تواند منبع الهام و روشنایی باشد.

 

شما دارای مقدار زیادی انرژی و شهود هستید. آنقدر در روان شما می گذرد که غالباً در اوایل زندگی از شما سو تفاهم می شود و شما را خجالتی و گوشه گیر می کند. شما پتانسیل بسیار بیشتری از آنچه می دانید دارید.

 

نیروی الهام بخش 11 مسیر زندگی

11 یک شماره اصلی است و به همین ترتیب از پتانسیل بالایی برخوردار است ، اما همچنین تقاضای بیشتری دارد.

با داشتن 11 مسیر زندگی ، هر موقعیتی را که وارد می کنید گالوانیزه می کنید. شما به مردم الهام می دهید ، اما بدون تلاش آگاهانه خود. به نظر می رسد انرژی بدون اینکه شما آن را کنترل کنید از شما عبور می کند. این به شما هم قدرت می دهد و هم گاهی اوقات دچار آشفتگی احساسی می شود.

شما کانالی برای اطلاعات بین بالاتر و پایین ، بین قلمرو کهن الگو و جهان نسبی هستید. ایده ها ، افکار ، درک و بینش - همه اینها بدون نیاز به گذراندن یک روند تفکر منطقی می توانند به سراغ شما بیایند. به نظر می رسد که یک پل یا ارتباطی بین قلمروهای آگاهانه و ناخودآگاه شما وجود دارد و شما را با سطح بالایی از شهود سازگار می کند که حتی از طریق آن می توان اطلاعات روانی را نیز در آن جریان داد.

همه اینها ظرفیت بزرگی برای اختراع دارد. بسیاری از مخترعان ، هنرمندان ، رهبران مذهبی ، پیامبران و چهره های برجسته تاریخ ، 11 شخصیت برجسته را در نمودار خود داشته اند.

یک شمشیر دو لبه

از آنجا که این 11 بسیار شارژ است ، شما عواقب یک شمشیر دو لبه را تجربه می کنید. شما از توانایی های بالایی برخوردار هستید ، اما در بسیاری از تفکرات خود و انتقاد از خود فرو می روید. شما اغلب احساس خودآگاهی بالایی دارید. شما در برخی از سطوح آگاه هستید که برجسته هستید. حتی وقتی سعی می کنید با محیط خود ترکیب شوید ، اغلب احساس می کنید چشمگیر ، بیگانه و خارج از مکان هستید.

به شما پیغام داده می شود ، یا نقشی خاص برای بازی در زندگی دارید. اما باید خود را به اندازه کافی توسعه دهید تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

تا آن زمان ، رشد درونی شما بر توانایی شما در تحقق بخشیدن به اقدامی بزرگ که برای انجام آن انتخاب شده اید ، برتری دارد. در نتیجه ، به نظر می رسد که 11 ها به آرامی رشد می کنند ، اما آنها به سادگی چیزهای بیشتری نسبت به یک فرد معمولی در تکامل خود دارند. بنابراین ، موفقیت واقعی شما معمولاً تا بلوغ ، در سنین 35 تا 45 سالگی آغاز نمی شود ، زمانی که در مسیر خود پیشرفت بیشتری داشته باشید .

ممکن است غالباً ناامید شوید ، بیشتر به این دلیل که انتظارات بسیار بالایی از خود دارید. اما این انتظارات می تواند غیر واقعی باشد و می تواند شما را از انجام هر کاری باز دارد. هنگامی که همه چیز لازم بود یک خانه دو طبقه باشد ، می توانید بسیار غیر عملی باشید ، یک آسمان خراش را تصور کنید. همچنین ممکن است دچار سردرگمی و عدم جهت گیری شوید.


اعتماد به نفس پایین و امید آن را ارائه می دهد

11 مسیر زندگی می تواند باعث از بین رفتن اعتماد به نفس و شروع افسردگی عمیق شود. علت این مشکلات عاطفی عدم درک شما از حساسیت و پتانسیل خودتان است.

آرزوی شما برای دستیابی به جاه طلبی بزرگ بسیار زیاد است. با این حال ، عدم اعتماد به توانایی خود در تحقق این رویا ممکن است باعث ناامیدی شما شود. شما توانایی عظیمی را که در اختیار دارید احساس می کنید ، که به همان اندازه اعتماد به توانایی شما در تحقق بخشیدن به رویای خود نیاز دارد. اعتماد به نفس کلیدی است که توانایی شما را باز می کند.

در سطح کاملاً جسمی ، شما باید از سیستم عصبی خود محافظت کنید ، که به دلیل حساسیت حاد شما در معرض استرس است. افسردگی غالباً نتیجه استرس طولانی مدت است که جبران نشده است. برای بازگرداندن تعادل و آرامش بدنبال محیط های آرام و هماهنگ ، موسیقی آرامش بخش و رژیم غذایی سالم باشید.

شما به عنوان یک عدد زندگی 11 ، نسخه بسیار پر هزینه ای از 2 هستید و دارای بسیاری از ویژگی ها و استعدادهای این تعداد هستید.


مسیر زندگی 11 گانه: شفا دهنده ، صلح جو ، هنرمند

شما می توانید بسیار دیپلماتیک و با درایت باشید. شما همچنین صبور و همکاری می کنید. شما با گروه ها به خوبی کار می کنید و به نوعی راهی برای ایجاد هماهنگی بین نظرات مختلف پیدا می کنید. شما از موسیقی و شعر لذت می برید و به محیط هماهنگ احتیاج دارید.

شما چشم به زیبایی و حس خوب تعادل و ریتم دارید. شما به خصوص در زمینه هایی مانند ماساژ ، طب سوزنی ، فیزیوتراپی و مشاوره از قابلیت های درمانی برخوردار هستید. شما عاشقی حساس و پرشور هستید. ادراک شما باعث می شود شما از نیازها و خواسته های شریک زندگی خود آگاه شوید ، که تقریباً با ظرافت جادویی قادر به تحقق آنها هستید. با این حال ، هنگامی که احساس می کنید با شما بدرفتاری یا مضطرب شده اید ، می توانید با قدرت ویرانگر واکنش نشان دهید ، گاهی انتقادهای شخصی را با انتقام جویی انجام دهید.

شما یک همراه خوب هستید و از شوخ طبعی خوبی برخوردار هستید. وقتی جایگاه خود را در زندگی پیدا کردید و شروع به درک پتانسیل واقعی خود کردید ، پاداش های شما بیش از جبران آزمایشات قبلی شما خواهد بود.


سایر اعداد مسیر زندگی و معانی آنها

عدد زندگی 1

عدد زندگی 2

عدد زندگی 3

عدد زندگی 4

عدد زندگی 5

عدد زندگی 6

عدد زندگی 7

عدد زندگی 8

عدد زندگی 9

عدد زندگی 11

عدد زندگی 22

عدد زندگی 33


. Hans Decoz. All rights reserved©

نظرات
arrow سحر
خیلی عالی بود ممنون
پاسخ ادمین
♥️
arrow عباس
بسیار عالی و کم نظیر . دقیق و مرتبط با واقعیت این لحظات از زندگی ما
arrow محمد
بسیارعااالی
arrow زهرا
چقدر عالی و چقدر دقیق واقعا چه کسی تونسته این مطالب رو تا این حد دقیق و به جا بنویسه دست مریزاد و سپاس فراوان از شما دوست عزیز
پاسخ ادمین
♥️
arrow حامد
عالی. من و وصف کرد.
arrow دیانا
تولدم به میلادی میشه __2006/1/11 __ من خییییلی ممنونم از اطلاعات و سایت مفید شما از اینکه تونستم خودمو درک کنم خیلی خوشحالم و حس خوبی دارم _خوندن این مطلب برام ارزشمند د ضروری بود...! ✌️
پاسخ ادمین
❤️
arrow عاطفه
انگار ک من رو دیدی و این مطلب رو نوشتید همش درست و حقیقی بود مخصوصا اونجا ک میگفت اعتماد بنفس ندارم ولی از قدرت های ک دارم آگاهم ، من با تموم وجودم میدونم چقدر توانایی دارم ولی نمیدونم چجوری از منطقه امن خودم و اعتماد بنفس کمم فرار کنم ، باید چی کار کنم
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده