خرید از سراسر دنیا


» اعداد اصلی 11-22-33

اعداد اصلی 11-22-33

اعداد اصلی 11-22-33

در اعدادشناسی سه عدد دو رقمی وجود دارد که نیاز به تأکید و توجه ویژه دارند - 11 ، 22 و 33.آنها را اعداد اصلی می نامند زیرا پتانسیل بیشتری نسبت به اعداد دیگر دارند.

 

اعداد شناسی به استثنای اعداد اصلی ، تمام اعداد مرکب را به یک رقم تقلیل می دهد .

 

عدد اصلی زندگی ( Master Number )

شماره های اصلی 11 ، 22 و 33 علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد آنها ، در زیر تأثیرات جذاب و قدرتمندی دارند. همه آنها سیستم عصبی را تحت فشار قرار می دهند و دارای اثر "فشار پز" هستند. عمیق و اغلب ناخودآگاه که "شما قصد انجام کاری خاص را دارید".

اگر در نمودار عددی خود اعداد Master داشته باشید ، "تسلط بر" ویژگی های قدرتمند این اعداد را کاملاً چالش برانگیز می دانید. آنها بسیار شارژ هستند ، اداره آنها دشوار است و برای ادغام در شخصیت فرد به زمان و تلاش نیاز دارند.

با این حال ، آنها همچنین پاداش آور هستند ، حتی اگر احساس نکنید که به توانایی بالقوه آنها عمل می کنید. آنها تمایل دارند دیدگاه و تخیل شما را گسترش دهند و پتانسیل شما را برای هدف بالا گسترش دهند.

فقط 11 ، 22 و 33 اعداد اصلی هستند

 

شماره شناسی 44 ، 55 ، 66 ، 77 ، 88 و 99 را اعداد اصلی نمی داند؟

11 ، 22 و 33 اعداد اصلی هستند نه به این دلیل که دو رقم یکسان دارند ، بلکه به این دلیل که این ارقام به ترتیب 1 ، 2 و 3 هستند - مثلث روشنگری ایجاد می کند . تمام اعداد دیگر با ارقام یکسان ، اعداد قدرت هستند - اعدادی با تأثیر شدیدتر که به شدت احساس می شود ، اما کاملاً با اعداد اصلی یکسان نیستند.

اگر مطمئن نیستید که Master Numbers دارید ، می توانید برنامه ما را بارگیری کرده و به ماشین حساب نمودار رایگان دسترسی پیدا کنید - این همه اعداد موجود در نمودار شما را نشان می دهد.

عدد اصلی شماره 11

11 از بین همه اعداد بصری ترین است. این نشان دهنده روشنایی است.

 یک کانال به ناخودآگاه. بصیرت بدون اندیشه منطقی؛ و حساسیت ، انرژی عصبی ، کمرویی و غیر عملی بودن. این یک رویاپرداز است.

عدد شماره 11 Numerology از تمام جنبه های 2 برخوردار است ، اما به طور قابل توجهی تقویت شده و دارای جذابیت ، رهبری و الهام است. این یک عدد با دوگانگی ذاتی است که با حضور صرف خود پویایی ، درگیری درونی و کاتالیزورهای دیگری ایجاد می کند. عددی که اگر روی هدفی فراتر از خود متمرکز نشود ، می تواند به درون تبدیل شود و ترس و ترس ایجاد کند.


این یازده حد فاصل عظمت و خودباختگی را طی می کند.

پتانسیل آن برای رشد ، ثبات و قدرت شخصی در پذیرش درک شهودی و حقایق معنوی نهفته است. برای یازده نفر ، صلح نه در منطق ، بلکه در ایمان یافت می شود. 11 عدد روانپزشک است.

عدد اصلی شماره 22

عدد اصلی شماره 22 به طور بالقوه موفق ترین شماره در میان اعداد در علم اعداد است. این از همه اعداد قدرتمندترین است و غالباً Master Builder نامیده می شود.

شماره 22 می تواند بلندپروازانه ترین رویاها را به واقعیت تبدیل کند ، اما فقط درصورتی که توسط سایر اعداد موجود در نمودار به درستی پشتیبانی شود.

این 22 دارای بسیاری از بینش های الهام بخش 11 است ، همراه با کاربردی بودن و روش ماهیت 4 ، باعث می شود نامحدود در عین حال منظم باشد. کهن الگو را می بیند و آن را به شکل مادی به زمین می آورد. این ایده های بزرگ ، برنامه های گسترده ، آرمان گرایی ، رهبری و اعتماد به نفس دارد.


اگر عملی نباشد ، 22 ها توانایی بالقوه خود را هدر می دهند.

مانند 11 ، 22 نیز می تواند به راحتی از جاه طلبی خودش کوچک شود و باعث ایجاد فشارهای داخلی سخت شود. هر دو شماره اصلی ، 11 و 22 ، به ویژه در سنین پایین تأثیر فشار زودپز را به شدت تجربه می کنند.

عدد شماره 22 شماره شناسی باید در جهت تحقق اهدافی بزرگتر از جاه طلبی شخصی کار کند. این 22 به صورت عملی در خدمت جهانیان است.

عدد شماره 33

عدد شماره 33 به عنوان عدد اصلی در نظر گرفته می شود و از لحاظ معنوی در بین همه اعداد تکامل یافته است.

33 از همه اعداد تأثیرگذار است. این ترکیبی از 11 و 22 است و باعث افزایش پتانسیل آنها به سطح دیگری می شود.

33 مورد وقتی به طور کامل بیان شوند ، فاقد جاه طلبی شخصی هستند و در عوض توانایی قابل توجه خود را در اعتلای معنوی بشریت متمرکز می کنند. آنچه 33 نفر را به ویژه چشمگیر می کند ، سطح بالای اخلاص آن است.

عدد اصلی شماره 33 در تمام قدرت بسیار نادر است.

عدد شماره 33 Numerology فقط زمانی در نظر گرفته و فعال می شود که در میان شماره های اصلی نمودار شما یافت شود: مسیر زندگی ، میل قلب ، بیان ، شماره شخصیت و بلوغ ، یا به عنوان یک چرخه ذات یا چرخه اوج . در همه موارد دیگر 33 باید به 6 کاهش یابد .



. Hans Decoz. All rights reserved©


نحوه محاسبه عدد زندگی

نحوه محاسبه عدد زندگی


نظرات
arrow نانا
سلام خسته نباشید به شما ارم بلاگی های عزیز ممنونم از معانی زیبای شما از اعداد من مدتیه که ساعت های مختلف را با ۵۵ میبینم میشه برام معنا کنید.
پاسخ ادمین
سلام ♥️. عدد فرشته 55 نشان دهنده تغییر، رشد و بیداری معنوی است. این یک سیگنال است که تغییرات در افق زندگی شما در حال رخ دادن است. تجربه های جدید را بپذیرید، حتی اگر در ابتدا دلهره آور به نظر برسند. این عدد شما را تشویق می کند که شجاع باشید، مثبت بمانید، به شهود خود اعتماد کنید و رشد شخصی خود را تشخیص دهید.
arrow الهه
من خیلی عدد 11رو با اعداد دیگه میبینم مثلا 11:44,11:55 و.. کاش یکم واضح‌تر معانیش رو میگفتین
arrow کرنشا
سایتتون خیلی عالیه واقعا خسته نباشید
پاسخ ادمین
❤️
arrow سارا
سلام ، ممنون واقعا عالی بود و من دائما عدد 05:05 و 05:55 رو میبینم
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده