دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 5 پیام مهم در هنگام مواجه شدن با اعداد فرشته

5 پیام مهم در هنگام مواجه شدن با اعداد فرشته

5 پیام مهم هنگام مواجه شدن با اعداد فرشته :

1-باور به محافظت فرشتگان

2-مثبت اندیشی

3-امیدواری به مصلحت خداوند

4-ایجاد تعادل و آرامش

5-تلاش برای تغییر و پیشرفت در زندگی

( فرقی هم نمیکنه که چه عددی ببینید، به طور کلی تمامی اعداد فرشته حاوی این پنج پیام برای شما هستند ، پیام ها رو دریافت کنید و جلو برید )

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


اعداد فرشته فقط اعدادی هستند که به صورت کاملا اتفاقی و غیر منتظره و بدون دخالت اراده ما دیده شوند و فقط در این صورت هست که ممکنه اعداد با مشاهده مکرر حامل پیامی برای ما باشند ،در غیر اینصورت مشاهده اعداد رند نه تنها حامل پیامی نیست (عدد فرشته نیست) بلکه منجر به یک حالت کلافه کنندگی میشود ( نظیر چک کردن مداوم ساعت گوشی یا چک کردن اعداد در جاهای مختلف ) -- این توضیح رو رو برای افرادی گفتم که پیام گذاشته بودن : ما هر لحظه منتظریم تا اعداد فرشته رو ببینیم، و هر لحظه چشمشون به ساعت و..ایناست که عدد فرشته ببینند ادامه ...



نکته : [ هر شخصی باید مطابق خرد ، آگاهی ، ادراکات درونی و شهود باطنی خودش ، پیام ها رو دریافت کنه ] و اگر از آگاهی لازم برخوردار نباشید ممکنه اون معنای پشت پیام ،را به درستی درک نکنید .


همزمانی و ساعت آینه

پدیده همزمانی برای اولین بار توسط کارل یونگ مطرح شد. این روانپزشک سوئیسی یکی از پیشگامان روانشناسی تحلیلی است. وی توضیح داد که یک ساعت آینه ای مانند 02:02 می تواند نشانه یا فال باشد و برای ناظر معنی دارد .

بنابراین شما درکی از پیامی خواهید یافت که ناخودآگاه شما مایل است برای شما ارسال کند. در واقع ، به لطف ناخودآگاه شماست که تصمیم گرفتید به زمان نگاه کنید و اتفاقاً با یک ساعت آینه روبرو شدید.

این همزمانی نامیده می شود: مشاهده واقعه ای که همزمان با واقعه دیگر رخ می دهد و برای شخص مشاهده کننده آن معنی خاصی دارد .


نتیجه :

اعدادی که به صورت اتفاقی و پی در پی مشاهده میکنید یا فقط حاوی پیام معنوی ( 5 پیام فوق) برای شماست و یا اینکه مربوط به پدیده همزمانی مشاهده اعداد و اتفاقات در زندگی شما می شود و یا اینکه دربردارنده هر دوی این مفاهیم ( معنوی-همزمانی) برای شماست .پس قرار نیست هر وقت اعداد رند را مشاهده میکنیم منتظر پیامد و وقوع اتفاقی ( در آن لحظه ) باشید ،در نتیجه فقط بر روی مثبت اندیشی و پیام های معنوی تمرکز کنید و بس.


چند نکته قابل توجه :

تأیید

اغلب اوقات، مشاهده یک عدد فرشته به مدت چند روز تکرار می شود، به دنبال آن یک مکث کوتاه، سپس دوباره دیدن آن، به عنوان یک یادآوری و به عنوان تأییدی است که شما در مسیر درست هستید. همچنین به این دلیل است که باید مطمئن شوید که شماره فرشته ای که می بینید پیامی است که در حال تحویل است.

نیاز به تغییر

اگر چه وقتی عدد فرشته را هر روز، برای مدت طولانی، معمولاً بیش از چند هفته می‌بینید، دیگر به منزله اطمینان یا علامت حمایتی نیست، اما از شما می‌خواهد تغییرات واقعی در زندگی خود ایجاد کنید. . اگر از قبل می دانید که باید روی خودتان کار کنید، اما از این کار می ترسید. مانع پیشرفت خود می شوید و از نعمت های خود دریغ می کنید. تا زمانی که آنچه را که در وهله اول از شما خواسته است را انجام ندهید، نشان داده خواهد شد.

تناقض معانی

هر عدد فرشته معنای خاصی دارد، و برخی از آنها اگر به طور همزمان مطرح شوند، با یکدیگر تناقض دارند ، و به این معنی است که شما در یک موقعیت خاص قرار دارید، که این موقعیت برای شما در نظر گرفته نشده است، حداقل در این لحظه از زمان.


فاطمه قناعتیان



Fateme.ghanaatiyan@ :یوتیوب من



همچنین بخوانید : » 10 دلیل برای دیدن علائم فرشته


نظرات
arrow الهه
مشکلی داشتم خیلی بزرگ، البته پدرم داشت، برای دادگاه، سر همین مسائل دو سال اخیر، شبی که فرداش نتیجه مشخص میشد تماما اعداد رند و خوش یمن به چشمم میخورد، اونم نه اینکه هی ساعت نگاه کنم، کاملا اتفاقی، من با تمام مخلوقات خدا بر سر اهدای شصت روز دعا از طرف خودم برای کمک به پدرم عهد بسته بودم، چه ارواح متعالی چه فرشته چه اجنه خوب چه مخلوقات خوبی که من نمیشم. پرونده خوب پیش رفت، ولی شاید زیاده روی کردم چون چندین شب خوابهای ترسناکی میبینم از یک حضور که دنبالمه، مثل یک جن، نمیدونم چیه اما سپردمش ب خدا
arrow setareh
سلام من چندین ساله که عدد 358‌وزیاد میبینم وتو اعداد فرشته نیست میشه راهنمایم کنید اگه معنی داره
پاسخ ادمین
سلام. عدد 358 بر شفا و مراقبت از خود متمرکز است . این عدد شما را تشویق می کند که برای خود وقت بگذارید و روی رفاه خود تمرکز کنید. این به عنوان یادآوری عمل می کند که مهم است مطمئن شوید که سلامت عاطفی، جسمی و روحی شما مراقبت می شود | 358 از نظر معنوی به این معنی است که وقت آن رسیده است که در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. به عبارت دیگر، وقت آن است که برخیزید و به دنبال اهداف و رویاهای خود بروید. علاوه بر این، شما باید همین الان بلند شوید و کاری انجام دهید که زندگی شما را بهتر کند. به همین ترتیب، شما باید مسئولیت پذیر باشید.| اگر مجرد هستید، دیدن عدد فرشته 358 می‌تواند نشانه‌ای از آمادگی شما برای یک رابطه جدید باشد که با ارزش‌های شما همسو است.
arrow Nadiya
من مدام عدد ۶۹ رو میبینم ولی هیچ جا مطلبی پیدا نکردم که درست بگه معنیش چیه
پاسخ ادمین
سلام.معنی عدد فرشته 69 - نشانه ای از رشد بسیار زیاد / عدد فرشته 69 به شما نشان می دهد که واکنش های کارمایی شما در حال اجرا است و آنها اطمینان می دهند که یک جنبه حیاتی از زندگی شما در حال پایان است. شما مجبور خواهید شد یک هدف جایگزین واقعی در زندگی پیدا کنید و یک مسیر جدید را دنبال کنید، و پایان یک چرخه قدیمی این امر را ضروری می کند. شما درگیر این تغییر به یک سفر تازه زندگی هستید تا به اهداف عقلانی واقعی خود برای هستی و اهداف معنوی دست یابید. فرشتگان تولد شما از نیازهای مالی و فیزیکی زندگی شما مراقبت خواهند کرد.نماد عدد فرشته 69 نشان می دهد که شما آزاد خواهید بود که با تمام وقت و انرژی خود بر مسیر جدید الهی تمرکز کنید. شما می توانید بدون هیچ اضطرابی یک زندگی معنوی داشته باشید
arrow سهیل
سلام ۲۳:۳۲ یعنی چی هرچی میخونم نمیفهمم قشنگ هفته ای ۴الی۵ بار میبینم
پاسخ ادمین
سلام. عدد فرشته 2332 ارتباطی از آسمان و فرشتگان نگهبان است که به شما می گوید همیشه به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید . این عدد به شما یادآوری می کند که به دنبال هماهنگی در روابط خود باشید و برای حفظ تعادل در زندگی خود تلاش کنید.
arrow Qzl
درود برشما من یکسالی هست ساعت ۲۱۱۲ رو تقریبا هفته ای چند بار میبینم میخونم معنیش رو ولی هنوز نفهمیدم چه پیامی برام داره که هنوز متوجهش نشدم
پاسخ ادمین
سلام. معنای مخفی عدد فرشته 2112 همه چیز در مورد رشد، تغییر و پیشرفت است . این عدد نشان دهنده زمان شروع جدید و انرژی های مثبت در زندگی شما است. این نشانه آن است که شما در مسیر درستی قرار گرفته اید و به سمت اهداف و رویاهای نهایی خود حرکت می کنید
arrow یسنا
سلام بر شما ممنون از مطالب خوبتون ، اگه یکی مدت دو سال یه عدد رو بطور مداوم ببینه معنیش چیه ؟ یعنی من اون پیام رو نتونستم درک کنم ، برا همین مدام تکرار می شه؟
پاسخ ادمین
سلام، طبق مواردی که در مطلب ارسال شده ممکنه تنها دربردارنده پیام های معنوی باشه
arrow Mozhdeh
خیلی جالب بود من دنبال یه تغییر مکان بودم و از روزی که شروع به کار در اون زمینه کردم مرتب هر روز در مسیر عدد ۱۱:۱۱رو میدیدم الان که به هدفم رسیدم دیگه کمتر میبینم این عدد رو
arrow حسنا
چه جالب...! فقط یکم متنش فلسفی بود اگ میشه روون تر بنویسن ک قابل هضم تر باشه ممنون: )
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده